Een one-stop-shop op het gebied van online marketing.
Glair betekent: eiwit of proteïne. Eiwitten zijn nodig om een lichaam te laten groeien. Ze hebben veel overeenkomsten met de naam Glair als bedrijf. Glair is jouw proteïne voor online groei. Dat is de essentie.
Bij Glair spreek je bewust over online identiteit, de basis van het concept. Hiermee wordt het vaststellen van jouw persoonlijkheid bedoeld. Wie ben je als bedrijf? Wat straal je uit? En hoe kom je over op potentiële klanten? Daar ligt volledig de focus. Glair is hierdoor jouw one-stop-shop op het gebied van online marketing. Van de website en social media tot en met de content en communicatie.
Presence, Appearance, Performance!
Eiwitten/proteïnen kunnen vaak op zichzelf niet functioneren (alleen adverteren is niet genoeg), maar functioneren pas in een eiwitcomplex (oftewel partnerbedrijven). Dit verhaal is ook terug gebracht in het logo. Het logo bestaat uit 4 pijlers, elk met hun eigen vorm. Zodra deze vormen samen komen, vormt zich het beeldmerk van Glair.